تازه های سایت

کد مطلب: 37696
10. خرداد 1398 - 14:08
فرمانده دوران دفاع مقدس و بازرس قرارگاه امام حسین(ع) گفت: مردم کشورمان نشان دادند که آرمان آزادی قدس شریف را هرگز فراموش نمی کنند و همیشه پشتیبان ملتهای مسلمان و مظلوم هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار مهدی صدیق در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی نهاوند گفت: حضور مردم انقلابی و باسابقه درخشان شهرستان نهاوند در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داد که حمایت از مردم ستم دیده فلسطین از آرمانهای مردم ایران اسلامی است.

 صدیق اظهار داشت: صهیونیست ها با استفاده از کوتاهی و عدم اتحاد مسلمانان سرزمین فلسطین را غصب کردند و حق مردم فلسطین را پایمال کردند.

وی گفت: جنایتکاران صهیونیست در طول این سالهایی که فلسطین را اشغال کردند در سایه بی توجهی مدعیان حقوق بشر دست به جنایات فجیعی زدند.

بازرس قرارگاه امام حسین(ع) افزود: ولی امروز به برکت مقاومت و با توجه به حوادث منطقه صهیونیستها به خوبی میدانند که مقاومت از چه قدرتی برخوردار است.

وی گفت: برخی در رسانه هایشان اصلا اشاره ای به مسئله قدس نکردند در حالی که قدس مسئله اصلی جهان اسلام است و تیتر روزنامه ها و رسانه هایشان به خبرهای حاشیه ای می پردازند.

صدیق اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره پایبند به آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا هستند و در عرصه های مختلف این موضوع را به خوبی نشان دادند.

بازرس قرارگاه امام حسین(ع) افزود: مردم کشورمان نشان دادند که آرمان آزادی قدس شریف را هرگز فراموش نمی کنند و همیشه پشتیبان ملتهای مسلمان و مظلوم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: رزمندگان انقلاب اسلامی در طول سالهای دفاع مقدس با رشادتهای خود احازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و امروز همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

صدیق گفت: باید هوشیارتر باشیم چون اگر مذاکره و سازش را قبول کنیم دشمنان به ما امان‌ نمی دهد و اگر یک قدم عقب بنشینیم انها چند قدم جلوتر می آیند.

بازرس قرارگاه امام حسین(ع) افزود: برخی رسانه ها و روزنامه ها در هفته های اخیر القا کننده جنگ بودند در حالی که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که جنگ نمیشود و مذاکره هم نمی کنیم.

وی بیان داشت: در عرصه نظامی و کارشناسان نیروهای مسلح هم بر این عقیده اند که جنگ نمیشود چون دشمنان به خوبی از اقتدار نظامی و قدرت دفاعی انقلاب اسلامی خبر دارند.

صدیق با طرح سوالی گفت: با این همه دشمنی و این همه جنایت آیا می شود با این دشمن مذاکره کرد؟ در حالی که آنها با اصل انقلاب مشکل دارند.

بازرس قرارگاه امام حسین(ع) افزود: همانطور که رهبری انقلاب فرمودند ما به بمب اتم‌ نیاز نداریم و دشمنان در بحث هسته ای دنبال بهانه هستند دیدید که بعد از برجام مدام بهانه جویی کردند.

وی گفت: در برجام که با سرنوشت کشور در ارتباط بود چرا سریعا تصویب شد؟ و دیدید نتیجه مذاکرات با طرف غربی چه شد و آنها از برجام خارج شدند.

دیدگاه شما