تازه های سایت

کد مطلب: 37683
9. خرداد 1398 - 8:49
کاپیتان پرسپولیس گفت از حالا نمی‌توان تیمش را قهرمان جام حذفی دانست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بعد از غلبه بر سپاهان و صعود به فینال جام حذفی گفت: بازی سختی بود و بازی پرسپولیس مقابل سپاهان همیشه این مشکلات را دارد. خیلی خوب بازی کردیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند وخدا را شکر فینالیست شدیم.

وی ادامه داد: این دیدارها سخت است و لیگ فرسایشی باعث عصبی‌تر شدن تیم‌ها شده بود. استرس و خستگی جو بازی را عوض کرد و حتی روی داور هم تأثیر گذاشت. یک سری مشکلات بین دو تا تیم به وجود آمده بود. متأسفانه درباره پرسپولیس تصمیمات سخت گیرانه گرفته می‌شود. تیم قلعه‌نویی عالی بازی کرد و نمایش خوبی داشت.

حسینی درباره آسان‌تر شدن راه قهرمانی جام حذفی گفت: این تفکر اشتباه است و این حرف نوعی دشمنی در حق پرسپولیس است. همین حرف را در ۶ هفته پایانی برای پرسپولیس زدند و تیم ما را پر از استرس کردند. این یک دروغ محض است و برای ضربه زدن به پرسپولیس گفته می‌شود. داماش تیم خیلی خوبی است و تیم‌هایی را حذف کرده که ما مقابل آن‌ها به مشکل خوردیم.

مدافع پرسپولیس درباره حواشی قبل بازی گفت: ما هواداران بی‌شماری داریم و نمی‌دانم چگونه از آن‌ها تشکر کنیم. این کمترین کار برای هواداران کتک‌خورده‌مان بود.

وی درباره شایعه مشکلاتش با عرب گفت: این‌ها حواشی است که برای پرسپولیس می‌سازند اما چنین چیزی وجود ندارد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاه شما