تازه های سایت

کد مطلب: 37677
9. خرداد 1398 - 8:34
فرماندار نهاوند گفت: مشکلات واحدهای تولیدی نهاوند به منظور ایجاد اشتغال علی رغم کاهش اعتبارات قابل حل است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اولین جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان در سال جاری به ریاست ناصری فرماندار و با دستور کار انتخاب نماینده شورای هماهنگی بانک های شهرستان و قدردانی از بانکهایی که در ارائه تسهیلات اشتغالزایی و تحقق شعار سال «رونق تولید» همکاری لازم را با واحدهای تولیدی داشتند، برگزار شد.

مراد ناصری در اولین جلسه شورای هماهنگی بانکها، به تاثیرگذاری اقتصادی بانکها در ایجاد اشتغال اشاره کرد و خواستار اولویت بندی مسائل و مشکلات وجمع بندی پیشنهادات و راه حلها وبرگزاری اینگونه جلسات بصورت فصلی به منظور رفع مشکلات موجود در زمینه امورات بانکی شد.

ناصری گفت: با هم افزایی و همگرایی مجموعه مدیران دستگاههای مختلف حتی در شرایط کنونی که با کاهش اعتبارات مواجه هستیم می توان از توانمندیهای شهرستان جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال استفاده نمود.

در این نشست ۴ نفر به نمایندگی از بانکهای شهرستان برای انتخاب نماینده شورای هماهنگی بانکهای شهرستان کاندید شدند که پس از رای گیری بهمن کاکاوند با ۱۳ رای به عنوان نماینده شهرستان معرفی شد.

در ادامه رؤسای بانکهای شهرستان گزارش جامعی از اعتبارات بانکی، تسهیلات اعطائی، دیون و مطالبات و بدهکاریها در جلسه مطرح و خواستار همکاری و حمایت مسئولین برای وصول مطالبات شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما