تازه های سایت

کد مطلب: 37670
8. خرداد 1398 - 3:48
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم شهرهای نهاوند، گیان، برزول و فیروزان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: نام‌گذاری روز جهانی قدس از تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) بود تا مسلمانان همواره مسئله قدس را به‌عنوان مسئله اصلی جهان اسلامی در نظر داشته باشند.

وی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی با پایمال کردن حقوق ملت مظلوم فلسطین حق آن‌ها را پایمال کرده است و در این شرایط دنیای اسلامی نباید در مقابل این جنایت‌ها سکوت کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: صهیونیست‌ها با ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی سعی دارند مسئله قدس را به فراموشی بسپارند و این وظیفه ما مسلمانان است که از حق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس فرصت بسیار مناسبی است تا آزادی قدس شریف را فریاد بزنیم و از اقدامات دشمن صهیونیستی اعلام انزجار کنیم.

محبی گفت: صهیونیست‌ها باید بدانند امروز محور مقاومت در فلسطین از قدرت بسیار زیادی برخوردار است و هرگونه تهدید را باقدرت جواب می‌دهند همان‌طور که در هفته‌ها و روزهای قبل هم دیدیم محور مقاومت در فلسطین پاسخ تجاوز صهیونیست‌ها را داد.

 وی بیان داشت: آمریکایی‌ها با پشتیبانی از اقدامات صهیونیست‌ها به دنبال منافع خودشان هستند و با فعالیت‌ها و کارهایی که می‌کنند در پی تحقق اهداف شوم صهیونیست‌ها هستند ولی به یاری خدا پیروزی با مردم فلسطین خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی و شهرستان نهاوند به‌رسم هرساله امسال نیز با زبان روزه حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

وی گفت: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس جمعه این هفته از ساعت 11 از مقابل مسجد جوانان به سمت مصلا نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

محبی اظهار داشت: علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای گیان، فیروزان و برزول نیز مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما