تازه های سایت

کد مطلب: 37651
4. خرداد 1398 - 8:01
فرمانده سپاه نهاوند گفت: عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم است چون این عملیات موجب تغییر استراتژی جنگ شد .

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند با تبریک سالروز حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر گفت: ویژگی بارز عملیات بیت المقدس ، وحدت نیروهای ارتش و سپاه بود که تمام معادلات استکبار جهانی را به هم ریخت . و حالت تهاجمی دشمن را به حالت تدافعی تبدیل کرد .

 مرادی با اشاره به اینکه در آزادسازی خرمشهر دست خداوند کاملاً برای ما عیان است افزود : دو اراده مهم در آزادسازی خرمشهر مقابل هم قرار گرفتند ، اراده حق از جانب انقلاب و اراده باطل از جانب دشمنان  و در پیروزی حق بر باطل خداوند یاری‌گر رزمندگان انقلاب بود .

وی اضافه کرد : امروز جبهه مقاومت خار چشم دشمنان شده و الحمدلله در کشورهای مختلف در جهت تداوم انقلاب اسلامی در حال رشد و پیشرفت است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت‌ : اگر مسئولین ما دشمن شناس باشند و به فرامین و توصیه های مقام معظم رهبری گوش بدهند به حول قوه‌ی الهی خیلی  زود از  این پیچ نیز عبور خواهیم کرد . انچه که امروز نیاز جامعه‌ی ماست توجه ویژه به ظرفیت های تولید داخلی است .

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ از نظر اراده و مکتب بی نظیر است . باید برای حفظ و حراست از این انقلاب رهنمود های رهبری را چراغ راه قرار دهیم و در بدنه مدیریت کشور از نیروهای جوان مومن انقلابی استفاده کنیم .

مرادی در پایان تصریح کرد: همانگونه که ولی فقیه فرمودند جنگی بوقوع نخواهد پیوست زیرا که آمریکا و استکبار جهانی توان مبارزه با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

دیدگاه شما