تازه های سایت

کد مطلب: 37598
1. خرداد 1398 - 18:05
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه ورزشی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت به دریادلان بسیجی و همه آنان که از جان و مال خود گذشتند تا ذره ای از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیوفتد، گفت: در همین راستا اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با همکاری هیئت های ورزشی و جامعه ورزشکاران نهاوند بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی ،ورزشی در نظر گرفته است.

 

وی هدف از اجرای این برنامه ها را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستان عنوان کرد و گفت: از جمله مهمترین و شاخصترین این برنامه ها همایش ورزش عصرگاهی، ضیافت افطاری و گردشگری طبیعی، کوهنوری، مسابقات جام رمضان، مسابقات ۴ جانبه کشتی و غیره است که امیدواریم شاهد حضور پرشور جامعه ورزشی شهرستان باشیم.

سعدی نژاد در ادامه دیدار با خانواده محترم شهدای ورزشکار شهرستان را از دیگر برنامه های اداره ورزش و جوان شهرستان نهاوند اعلام‌کرد و گفت: شهدای گرانقدر چراغ راه و هدایتگری پویا برای نسل جوان جامعه هستند لذا می طلبد به بهانه های مختلف در راستای دلجویی از خانواده معظم ایشان خدمت انها رسید.

همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از کسب ۱۱ مدال رنگارنگ توسط دختران وشوو کار نهاوندی خبر داد.

 سعدی‌نژاد با اشاره به درخشش دختران وشووکار نهاوندی در مسابقات ووشو قهرمانی کشور در شهرستان ساوه، اظهار کرد: خوشبختانه تیم اعزامی نهاوند به این دور از مسابقات با کسب چهار مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز و در مجموع ۱۱ مدال رنگارنگ کسب کردند.

وی ادامه داد: در این مسابقات مینا احمدوند، هستی کیانی، زهرا غفاری و کیانا ده پهلوان موفق به کسب مدال طلا شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: عاطفه اسدی، فاطمه سراغی، غزل کیانی، شهرزاد پرویز مدال نقره گرفتند و ستایش رفیعی، مه رخ سوری و ناهید سیاوشی به مربیگری و سرپرستی پریسا سیف نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما