تازه های سایت

کد مطلب: 37427
11. ارديبهشت 1398 - 15:16
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از هزینه‌کرد 8 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در مجتمع آبرسانی گاماسیاب خبرداد و گفت: تکمیل این پروژه نیازمند 19 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ابراهیم طاهری در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت فیزیکی 52 درصدی مجتمع آبرسانی گاماسیاب اظهار کرد: مجتمع گاماسیاب از جمله پروژه‌های اولویت‌دار نهاوند است که در صورت تکمیل 19 روستا و در بهترین حالت 24 روستای شهرستان را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: با تکمیل این مجتمع آبرسانی 18 هزار نفر از جمعیت روستایی شهرستان نهاوند از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند با بیان اینکه تاکنون برای مجتمع آبرسانی گاماسیاب 8 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است، عنوان کرد: تکمیل صد درصدی این پروژه نیازمند 19 میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام است گفت: با توجه به اینکه این پروژه نیاز شهرستان است بنابراین مطابق برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رویم.

طاهری تصریح کرد: با توجه به برنامه زمان‌بندی ابلاغی و اعتبارات تخصیصی، تکمیل مجتمع آبرسانی گاماسیاب به بیش از 3 سال زمان نیاز دارد.

وی یادآور شد: آب شرب روستاهای شهرستان نهاوند توسط بیش از 110 چاه عمیق، حدود 43 چشمه و دو قنات تامین می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما