تازه های سایت

کد مطلب: 37408
8. ارديبهشت 1398 - 2:28
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۵ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۲ هزار قلم دارو و تجهیزات پزشکی و مقادیری سیگار قاچاق در نهاوند کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران انتظامی نهاوند در ۲۴ ساعت گذشته با فعال کردن گشت‌های انتظامی، رصد اطلاعاتی و شگردهای پلیسی یک نفر را حین سرقت مغازه و ۴ نفر را حین کیف قاپی دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف بیش از ۲۲ هزار قلم دارو و تجهیزات پزشکی و مقادیری سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد و در تشریح این خبر نیز بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی ساکن یکی از روستاهای شهرستان نهاوند اقدام به نگهداری دارو و اقلام پزشکی در منزل خود می‌کند، موضوع به صورت ویژه توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند پیگیری شد.

وی در ادامه افزود: مأموران پس از اخذ مجوز قضائی به محل عزیمت و در بازرسی از منزل این فرد ۲۲ هزار و ۱۱۵ قلم دارو و اقلام پزشکی شامل انواع قرص، شربت، پماد، ژل، سرنگ و ۶ هزار و ۲۰ نخ سیگار و مقادیری اقلام ضد فرهنگی به ارزش تقریبی بیش از ۲۵۰ میلیون ریال را کشف کردند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در این خصوص اقدامات و پیگیری‌های قضائی در حال انجام است.

دیدگاه شما