تازه های سایت

کد مطلب: 37343
31. فروردين 1398 - 7:45
رئیس شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نهاوند:
کیفیت بنزین جایگاه های سوخت نهاوند مطلوب است
رئیس شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نهاوند گفت: بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت شهرستان نهاوند از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نعمت اله قیاسی در مورد گلایه برخی از مردم در مورد وجود آب و هوا در بنزین، گفت: این موضوع نمی تواند صحت داشته باشد چون سه نوع نظارت کمی، کیفی و درجه بندی بر عملکرد جایگاه ها وجود دارد.

وی اظهار داشت: بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت شهرستان نهاوند از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

قیاسی بیان کرد: نظارت های کمی و کیفی به صورت هفتگی و ماهانه صورت می گیرد. طی آن تلمبه ها آزمایش می شود. همچنین نمونه گیری به صورت مستمر و روتین و گاهی هم سرزده از بنزینی که در مخازن جایگاه ها وجود دارد انجام می شود. در نظارت درجه بندی هم نظارت کلی بر تمام ابعاد جایگاه شامل زیبایی، ایمنی، نظافت، کارکنان، سالم بودن دستگاه ها و… صورت می گیرد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نهاوند درمورد کیفیت بنزین نیز اظهار کرد:امکان ندارد بنزین تولیدی آب داشته باشد. بنزین از پالایشگاه به انبارها منتقل شده و با نظارت و کنترل کامل بارگیری می شود برای جایگاه ها. هم مخازن هر روز کنترل می شوند و هم نفتکش هایی که بنزین را از انبارها بارگیری می کنند. همچنین بار آن ها قبل از خالی شدن نمونه گیری می شود.

وی با بیان این‌که هزینه تاسیس یک جایگاه ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان است، تصریح کرد: کدام آدم سرمایه‌گذار و کارآفرینی حاضر است برای مبلغ ناچیز خود را در اجتماع بدنام کند. 

 

دیدگاه شما