تازه های سایت

کد مطلب: 37329
28. فروردين 1398 - 14:20
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از کشف چند محموله کالای قاچاق به ارزش بيش از يک ميليارد ريال و دستگيري 4 متهم در اين خصوص خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در تشريح اين خبر بيان داشت: کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند با تدوين طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا در هفته هاي گذشته، اجراي اين طرح را با استفاده از توان و امکانات موجود در سطح شهرستان در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا روز گذشته ماموران انتظامي بخش خزل شهرستان نهاوند با رصد دقيق اطلاعاتي ،4خودروي سواري حامل کالاي قاچاق را شناسايي و آن ها را توقيف کردند.

ساکی بیان کرد: در بازرسي از این خودروها، مجموعا 17دستگاه کولر گازي پنل دار قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

 وی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامي گاماسياب نيز با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به کشف 150کيسه آرد قاچاق و غير مجاز از منزل فردي واقع در يکي از روستاهاي شهرستان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند اظهار داشت: ارزش اقلام قاچاق کشف شده بيش از يک ميليارد ريال برآورد شده است.

وی در پایان گفت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا به عنوان يکي از اولويت هاي اجرايي به صورت جدي در دستور کار پليس قرار خواهد داشت و البته نبايد از نظر دور داشت که يکي از مهمترين عناصر و اهرم هاي تقويت توانمندي هاي پليس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مشارکت مردمي است، لذا از شهروندان درخواست مي شود هر گونه اخبار و اطلاعات در حوزه هاي مختلف جرم را در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما