تازه های سایت

کد مطلب: 37321
28. فروردين 1398 - 13:18
فرماندار نهاوند با بیان اینکه مدیران در انتخابات پیش رو بی طرفی خود را اعلام کنند، گفت: باید انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند در سال جاری با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: با این اقدام سپاه در بین مردم محبوب بود و محبوب تر شد.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه وحدت و همبستگی مردم با سپاه پاسداران نشان داد که سپاه در دل مردم جای دارد، اظهار داشت: حمایت مردم از سپاه باز هم دشمنان را ناامید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید برای تحقق شعار سال همه تلاش کنند و همه مدیران پای کار بیایند، افزود: با نسخه سال ۹۷ نمی‌توان در سال ۹۸ خدمت کرد و باید نسخه‌های خدمت را بروز رسانی کرد به طوری که در سال جدید باید همه مدیران در خارج از وقت اداری هم تلاش کنند.

وی بیان داشت: در سال جاری موضوع مهم انتخابات را داریم که باید به بهترین شکل برگزار شود چراکه ما مجری انتخابات هستیم و باید انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

ناصری افزود: مدیری که نمی‌تواند در انتخابات بی طرفی خود را حفظ کند از حالا اعلام می‌کنم باید تکلیف خود را روشن کند.

فرماندار نهاوند گفت: به غیر از برگزاری انتخاباتی سالم به هیچ چیز فکر نمی‌کنم و فقط وظیفه خدمت رسانی و برگزاری انتخابات را دارم.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند نیز گفت: بارش‌ها در روزهای نخست امسال بیش از ۶۵ میلیارد تومان به زیر ساخت‌های کشاورزی و اراضی و باغات نهاوند خسارت وارد کرد.

حسین خردمند گفت: به اراضی کشاورزی روستاهای لیلان، رزینی، شریف آباد، ملوسان، تازناب ها و برجک بیشترین خسارت وارد شده است.

دیدگاه شما