تازه های سایت

کد مطلب: 37307
26. فروردين 1398 - 12:50
رئیس هیات فوتبال نهاوند از انتخاب هیات فوتبال این شهرستان به عنوان هیات برتر استان خبر داد و برگزاری کلاس‌های آموزشی و بازآموزی برای مربیان و داوران را از برنامه‌های جدی سال جاری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهریار شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طی ارزیابی‌ هیات فوتبال استان، هیات فوتبال نهاوند به خاطر عملکرد  خوبی که در رده‌های مختلف داشت به عنوان هیات فوتبال برتر استان در سال 97 معرفی شد.

وی گفت: سال 97 سال خوبی برای فوتبال نهاوند بود و ورزشکاران مستعد ما با وجود مشکلات مختلف درخشش خوبی از خود به یادگار گذاشته و در رده‌های مختلف مقام های برتری را کسب کردند.

رئیس هیات فوتبال نهاوند اضافه کرد: علاوه بر فوتبال، ورزشکاران ما در فوتسال توانستند قابلیت‌های خود را نشان داده و در سطح استان و لیگ‌های کشوری درخشش داشته باشند.

وی استقبال کم‌نظیر ورزشکاران از برگزاری مسابقات فوتبال جام نوروری را نشاندهنده استعداد جوانان این شهرستان و علاقمندی آنها به این ورزش پرطرفدار عنوان کرد و افزود: در جام نوروری فوتبال بیش از 100 تیم از بخش‌های چهارگانه شرکت داشتند که با استقبال شایان توجهی برگزار شد.

شمس برگزاری کلاس‌های آموزشی و بازآموزی برای مربیان و داوران را از برنامه‌های جدی هیات فوتبال در سال جاری عنوان کرد و گفت: اولین دوره بازآموزی داوران در فروردین‌ماه با حضور دبیر هیات فوتبال استان برگزار شد و در نظر است این دوره‌ها برای مربیان طی سال جاری تداوم داشته باشد.

وی در پایان خواستار توجه جدی‌تر مسوولان استان و شهرستان به این رشته پرطرفدار در نهاوند و رفع مشکلات آنها شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما