تازه های سایت

کد مطلب: 37299
25. فروردين 1398 - 10:14
فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه دشمن با تروریست خواندن سپاه به دنبال محک زدن مردم و مسئولین بود، گفت: مردم و مسئولان ایران اسلامی در برابر دشمن متحد عمل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در نشستی با اصحاب رسانه با تشکر از همبستگی همه مردم و مسئولین شهرستان نهاوند که طی روزهای اخیر ارادت خود را به انقلاب نشان دادند، گفت: همه مردم ما بسیجی هستند اما خبرنگاران با توجه به اینکه دارای یک هویت بسیجی هستید به‌مراتب وظیفه سخت‌تر و سنگین‌تری نسبت به اقشار مختلف دارند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران طلایه‌داران اطلاع‌رسانی شفاف جامعه هستند، گفت: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند که در این راه گاه ناملایماتی‌ها را نیز تجربه می‌کنند.

مرادی بابیان اینکه خبرنگاران باید در راستای اطلاع‌رسانی خدمات مسئولان و نقد عملکرد آن‌ها قدم بردارند، تأکید کرد: کار خبرنگاران با توجه به این مهم سخت است چراکه ممکن است مورد واکنش قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز در بحث رسانه؛ هم رسانه شفاف و واقعی داریم و هم رسانه‌هایی که در جهت دروغ‌پردازی کار می‌کنند، افزود: دشمن در جنگ رسانه‌ای به بحث سیل در کشور ورود پیداکرده بود و دروغ‌پراکنی‌هایی نسبت به عملکرد مسئولین انجام می‌داد.

فرمانده سپاه نهاوند دچار انفعال و سرخوردگی در کار نشدن، حفظ کرامت انسانی و اخلاق رسانه‌ای در اطلاع رسانه‌ای، پاسداری از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در راستای حفظ نظام و دفاع از انقلاب اسلامی با تمام وجود را از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران عنوان کرد و گفت: امروز نقش خبرنگاران در اشاعه اقدامات و فعالیت‌های سپاه، نهادهای انقلابی و دولت برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن حائز اهمیت است.

وی بابیان اینکه حفظ وحدت و انسجام ملی مهم است، تصریح کرد: دشمن در سال گذشته به دنبال اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولین بود که خوشبختانه موفق نشد.

مرادی بابیان اینکه باید به محتوای تولیدی در فضای مجازی و رسانه‌ها توجه شود، گفت: جلب اعتماد مردم برای تداوم فعالیت رسانه‌ها مهم است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه مردم و مسئولین ما وحدت و انسجام خود را نشان دادند، گفت: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم اما با مسئولیت‌های مختلف که خوشبختانه مردم نشان دادند که ما باهم اتحاد داریم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هدف دشمن از این اقدام محک زدن اتحاد مردم و مسئولین با نهادهای انقلابی است و دراین‌بین رسالت سپاه و بسیج سنگین‌تر شد.

وی بابیان اینکه خوشبختانه سپاه همواره در هر جا که نیاز بوده در کنار سایر نیروهای انقلابی همچون ارتش و دولت ایفای نقش کرده است؛ خاطرنشان کرد: تا زمانی انقلاب اسلامی وجود دارد دشمنی هست و تا زمانی هم که انقلاب وجود دارد سپاه با تمام توان انجام‌وظیفه می‌کند.

دیدگاه شما