تازه های سایت

کد مطلب: 37276
22. فروردين 1398 - 15:53
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از ارسال 120 میلیون تومان کمک از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان نهاوند به مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی اظهار کرد: صبح امروز 120 میلیون تومان از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان نهاوند به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه کمک‌ها شامل 20 میلیون تومان پول نقدی و 100 میلیون تومان کمک غیر نقدی است افزود: تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح مدارس و طی اعلام کمپین «کمک به سیل‌زدگان» به مدت دو روز انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: کمک‌های غیر نقدی به حساب ویژه زلزله‌زدگان واریز شده و کمک‌های غیر نقدی نیز توسط یک دستگاه کامیون به استان لرستان ارسال شده است.

وی افزود: علاوه بر این روز گذشته نیز از سوی آموزشگاه متوسطه اول شاهد ارسال کمک‌های دانش‌آموزان و دبیران آموزشگاه به مبلغ 20 میلیون تومان توسط یک دستگاه نیسان به استان لرستان بودیم.

غلامی افزود: کار جمع‌آوری کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان نهاوند فردا نیز ادامه خواهد داشت که پس از جمع‌آوری با هماهنگی مسوولان هلال احمر شهرستان به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود./فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما