تازه های سایت

کد مطلب: 37248
18. فروردين 1398 - 14:03
رئیس آموزش و پرورش نهاوند با اعلام اینکه مسافران از خدمات ارائه شده در نهاوند رضایت داشتند، گفت: در نوروز امسال 706 مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان نهاوند مستقر شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی گفت: در نوروز امسال706 مسافر نوروزی در قالب 168 خانوار در مراکز اسکان نوروزی نهاوند پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط جوّی و نامساعد بودن آب و هوا در مناطق غربی کشور از نظر تعداد پذیرش مسافر نوروزی نسبت به سال گذشته با کاهش آمار روبرو بودیم، گفت: از ابتدای شروع به فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند، جمعاً تعداد 706 مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس اسکان و مرکز خانه معلم پذیرش شده اند.

غلامی اضافه کرد: از این تعداد مسافر پذیرش شده، تعداد 92 خانوار (488 نفر) در مرکز خانه ی معلم و 76 خانوار (218 نفر) در مدارس اسکان ما خدمات رفاهی دریافت نموده اند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان این که طبق نظرسنجی های به عمل آمده اکثر مسافران از خدمات دریافتی رضایت کامل داشته اند گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان نهاوند تلاش کرده است تا از امکانات موجود، حداکثر استفاده و بهره برداری را جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به عمل آورد، که جای دارد از تمامی دست اندرکاران این ستاد تقدیر و تشکر به عمل آید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما