تازه های سایت

کد مطلب: 37233
16. فروردين 1398 - 15:53
امام جمعه نهاوند گفت: مردم نهاوند هرچه می توانند به مردم سیل زده کمک کنند تا شرایط این عزیزان نیز بهتر شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: کمک به سیل زدگان در اولویت است و همه شهروندان در حد توان به کمک سیل زدگان بیایند.

وی افزود: مردم نهاوند کمکهای خود را به کمیته امداد، سپاه و بسیج و هلال احمر تحویل دهند و دیگران را نیز تشویق به کمک رسانی کنند تا مشکلات این مرم نیز حل شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: آمریکای جنایتکار و مدعی حقوق بشر اجازه کمک رسانی به سیل زدگان را نمی دهد و مردم و نهادهای کمک رسانی را تحریم می کنند و مدعی حقوق بشر هستند ولی دروغ می گویند.

وی اظهار داشت: فقط کمک های مردمی است که می تواند مقداری از آلام مردم سیل زده را کم کند و امیدواریم این کمک ها ادامه پیدا کند تا وضعیت به صورت عادی شود.

 مغیثی گفت: به حمد الله مردم و نیروهای مسلح و بسیج ما دارند کمک می کنند و ما نباید امیدی به کمک های مدعیان حقوق بشر داشته باشیم و خودمان باید با وحدت و همدلی به یکدیگر کمک کنیم.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: نباید هیچ وقت به دشمنان اعتماد کنیم و در وقایع اخیر هم متوجه شدیم که اروپا هم دنباله رو آمریکایی ها است و برای مردم ما کاری نمی کنند و فقط سیاست های خودشان را دنبال می کنند.

وی بیان داشت: آمریکای ها در منطقه فتنه می کنند و برعلیه مسلمانان اقدام می کنند و مردم مظلوم یمن با پشتیبانی تسلیحاتی آمریکایی ها توسط سعوی ها به خاک و خون کشیده می شوند ولی از مدعیان حقوق بشر خبری نیست.

دیدگاه شما