تازه های سایت

کد مطلب: 37231
16. فروردين 1398 - 15:40
بخشدار مرکزی نهاوند گفت: مردم سخاوتمندروستای تکه نهاوند دومین محموله از کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای مردم استان لرستان ارسال کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، آیت صالحی بخشدار مرکزی نهاوند اظهار داشت: مردم روستای تکه از توابع بخش مرکزی نهاوند به سخاوت و کمک در دوران دفاع مقدس معروف هستند و مسجدی را با کمک یارانه‌ای خود که ۵۰۰میلیون تومان بود ساختند اینبار نیز به مدد سیل زدگان دو استان گلستان و لرستان آمدند.

وی گفت: در مرحله اول نزدیک به ۲۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه لباس و پتو و انواع مواد غذایی را به استان گلستان ارسال کردند.

صالحی افزود: در مرحله دوم برای استان لرستان نیز مبلغ ۱۵ میلیون ریال به همراه مواد خوراکی و لباس گرم و پتو و نان را جمع آوری و ارسال کردند.

بخشدار مرکزی نهاوند اظهار داشت: این میزان کمک توسط پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران کانون فرهنگی و هنری مسجد شورای اسلامی و دهیاری این روستا جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: این در حالی است در جریان سیلاب‌های اخیر به گفته دهیاری و مدیر جهاد کشاورزی نهاوند ۱۲ هکتار از باغ و زمین‌ها این روستا به همراه ۱۱واحد مسکونی دوچار خسارت شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما