تازه های سایت

کد مطلب: 37189
11. فروردين 1398 - 9:30
رئیس ستاد بحران نهاوند گفت: با آماده باش ۴۸ساعت و با کمک مردم و امکانات موجود سیلاب های سطح شهر و روستاها را مدیریت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه ستاد بحران نهاوند اظهار داشت: برای جلسه ستاد بحران از همه توان مدیریتی بزرگان و دهیاران و نظرات آنها برای شناسایی و لایروبی کانال و جوی های آبرسانی که خطر سیلاب دارند استفاده کردیم.

وی گفت: در آماده باش کامل و گشت ۴۸ ساعته شهرداران، بخشداران و دهیاران تمامی نقاطی که امکان دارد سد راه سیلاب ها شوند شناسایی و مرتفع شدند.

ناصری افزود:حضور تعدادی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها نشان از مهم بودن این جلسه دارد و چهار بخشدار مرکزی، گیان، خزل و زرین دشت هم آخرین وضعیت روستاهای بخش خود را بیان کردند.

وی اظهار داشت: تمام امکانات و وسایل مورد نیاز در شرایط بحران باید در مقابل بخشداری ها مستقر شوند ودر این مورد هیچ قصور و کوتاهی را نمی بخشم.

فرماندار نهاوند گفت: احداث۳کیلومتر راه فرعی دسترسی روستای دهبوره که بر اثر تخریب بخشی از سازه پل تاریخی لاغه مسدودشده بود در مدت۴۸ساعت بعداز وقوع حادثه کاری جهادی بود.

وی افزود: بارش ها در نهاوند جدی است و بیشترین بارش ها در نهاوند خواهد بود به طوری که استاندار همدان روز شنبه سه بار در مورد وضعیت نهاوند با من تماس داشته است.

ناصری اظهار داشت: در ۴۸ ساعت آینده ما شرایط سختی داریم واهالی روستاهای که نزدیک رودخانه هستند خصوصا اهالی روستای گردچم احتیاط کنند.

 بر اساس پیش بینی ها از اوایل ساعات فردا به مدت ۲۴ ساعت حدود۱۱۰ میلیمتر در ناحیه نهاوند بارش باران خواهیم داشت. که این حجم زیاد بارش در مدت ۲۴ ساعت، حجم بسیار قابل توجه ای خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما