تازه های سایت

کد مطلب: 37188
11. فروردين 1398 - 9:24
شهردار نهاوند گفت: در روز طبیعت کیسه زباله و هیزم رایگان در میادین و گذرگاه‌های ورودی به مراکز تفریحی توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پوراظهار داشت: در روز طبیعت به وسیله شهرداری در میادین عارف، سیدالشهدا و آیت الله علیمرادیان به منظور حراست از محیط زیست کیسه زباله و هیزم رایگان بین مسافران توزیع می‌شود.

وی گفت: امسال شهرداری شاخه‌های خشک درختان هرس شده را جمع‌آوری کرده و از ساعات اولیه صبح روز ۱۳ فروردین ماه این هیزم‌ها در اختیار شهروندان و مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.

حسین پور هدف از توزیع این هیزم‌ها در بین شهروندان را جلوگیری از شکستن شاخه‌های درختان بیان نمود و افزود: حفاظت از محیط زیست و طبیعت وظیفه همگانی است و شهروندان بایستی رفتارشان طوری باشد که به محیط زیست آسیبی وارد نشود چرا که طبیعت میراث ما به آیندگان است و باید در حفظ این میراث تلاش نماییم.

شهردار نهاوند خاطر نشان کرد: با پیش بینی وجود زباله در روز طبیعت به منظور کنترل بهتر پسماند‌های شهری و جلوگیری از آلودگی محیط زیست و فرهنگ سازی تفکیک زباله در بین مردم شهرداری اقدام به توزیع کیسه‌های زباله بین شهروندان و مسافران خواهد کرد.

شهردار نهاوند در پایان از شهروندان خواستار شد؛ هنگام پناه بردن به طبیعت در روز ۱۳ بدر رعایت اخلاق طبیعت گردی را به هم نوعان خود آموزش و ضمن رعایت هنجار‌های محیط زیستی واخلاق طبیعت‌گردی، این روز را فرصتی برای آشتی با طبیعت قرار دهند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما