تازه های سایت

کد مطلب: 37149
5. فروردين 1398 - 17:12
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هم‌زمان با ایام سال جدید تعداد 130 نفر از بسیجیان محلات نهاوند به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به تأثیرات مثبت و روحیه‌بخش اردوهای راهیان نور در بین جوانان همه‌ساله اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی در دستور کار سپاه شهرستان نهاوند قرار دارد.

وی اظهار داشت: این اردوها باهدف آشنا کردن نسل جوان جامعه بافرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود و جوانانی که دفاع مقدس را ندیده‌اند را از نزدیک با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته با دستگاه‌های مربوطه در سال جدید نیز در چند مرحله اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور را خواهیم داشت.

وی بیان داشت: امروزه با توجه به تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی به ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت و با توجه به جنگ ننرم دشمنان بر ضد جوانان کشورمان، حضور و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مانند اردوهای راهیان نور می‌تواند نسل جوان جامعه را هرچه بهتر و بیشتر با دوران دفاع مقدس و فرهنگ شهادت‌طلبی آشنا کند.

مرادی گفت: سال گذشته 750 نفر از اقشار مختلف بسیجیان نهاوند در 4 مرحله به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور اعزام شدند.

وی بیان داشت: این بسیجیان شامل دانش آموزان، دانشجویان، اقشار بسیج، فرهنگیان و ورزشکاران و بسیجیان پایگاه‌های محلات شهر و روستاهای نهاوند بودند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در سال جدید نیز امروز 130 نفر از بسیجیان محلات شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مرادی گفت: این بسیجیان از مناطق عملیاتی والفجر۸، کربلای ۵، فتح المبین، خرمشهر، اهواز، شلمچه و شوش اعزام شدند که به مدت ۳ روز از این مناطق بازدید خواهند کرد.

وی گفت: اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور تا پایان سال 98 در چندین مرحله ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما