تازه های سایت

کد مطلب: 37074
25. اسفند 1397 - 7:53
شهردار نهاوند از درخت کاری ۷هکتار از بام نهاوند با حضور خبرنگاران هنرمندان و حامیان محیط زیست و با همکاری شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور شهردار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران و هنرمندان بازوی تبلیغی شهر هستند و مارا همیشه در پیشبرد کار‌های عامه پسند یاری رسانده اند به طوری که امروز شاهد کاشت درخت بلوط توسط آن‌ها هستیم.
وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷هکتار از بام نهاوند را با انواع درخت بلوط، بادام، انجیر، سرو، کاج وتوت زیر کشت برده ایم و برای توسعه سرانه فضای سبز مردم نهاوند تلاش می‌کنیم.
شهردار نهاوند افزود: تپه تفریحی و توریستی ابوذر که به بام نهاوند معروف می‌باشدو از چشم انداز بسیار زیبایی برخوردار است که تا الان برای توسعه آن بیش از ۲میلیارد تومان هزینه کرده ایم.
حسین پور اظهار داشت: این تپه بیش از ۳۰هکتار جنگل دارد که متاسفانه در سالیان قبل به علت خشکسالی قسمت‌های از آن آسیب دیده است که امسال مجددا با کشت درختان کم آب بر احیا شده اند.
وی افزود: در فاز اول طرح و توسعه بام نهاوند در تپه ابوذر دریاچه مصنوعی قدیمی آن احیا می‌شود و آبشار و نشیمنگاه‌های آن نیز درست شده اند و به زودی پارکینگ دور برگردان‌ها و رستوران آن نیز ساخته می‌شوند.

درختکاری ۷هکتار از بام نهاوند

درختکاری ۷هکتار از بام نهاوند

انتهای پیام/س

دیدگاه شما