تازه های سایت

کد مطلب: 37058
23. اسفند 1397 - 11:42
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: ویژگی های ممتاز حجت الاسلام شعبانی سبب افزایش وحدت در استان می شود و زمینه را برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت جوانان استان فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با اشاره به انتصاب حجت الاسلام شعبانی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان اظهار داشت: خبر انتصاب حجت الاسلام شعبانی خبر خوبی است چرا که نیاز بود یک امام جمعه جوان که هم همدانی بوده و هم نسبت به استان از هر جهت آشنایی و اشرافیت داشته باشد، برای امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان  منصوب شود.

وی با تشریح ویژگی‌های نماینده ولی فقیه و میزان اثرگذاری وی در جامعه افزود: حجت الاسلام شعبانی می‌تواند در راستای افزایش وحدت و همگرایی بیشتر مسئولان و مردم  منشا اثر باشد، وحدتی که می‌تواند با شکوفایی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان همراه شود.

 نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: حضور حجت الاسلام شعبانی در سنگر نماز جمعه و جذب اقشار مختلف مردم در همه سنین بسیار اثرگذار است چرا که ایشان به دلیل داشتن سواد حوزوی و جوان بودن، می‌تواند مخاطبان خوبی را به صف‌های نماز جمعه و جماعت بکشاند.

بهرام‌نیا با تشریح جایگاه مهم نماز جمعه در پیشبرد اهداف انقلاب تصریح کرد: از جمله موضوعاتی که امروز  برای نظام به ویژه مقام معظم رهبری اهمیت دارد جوان‌گرایی، توجه به آنها و استفاده از ظرفیتشان است موضوعی که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید براینکه از جمله پایگاه‌های اصلی که می‌تواند سبب ایجاد نشاط در جامعه شده و مسیری در راستای مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند باز کند،  سنگر نماز جمعه است، عنوان کرد: حجت الاسلام شعبانی با توجه به ویژگی‌هایی که دارند می‌توانند در جامعه به ویژه در بین قشر جوان و همچنین در عرصه شکوفایی و پویایی بیشتر انقلاب موثر باشند.

این مقام مسئول با تاکید براینکه نماینده جدید ولی فقیه در استان می‌تواند زمینه را برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت جوانان استان فراهم کند، ابراز کرد: انتخاب جدید رهبر معظم انقلاب برای استان را به فال نیک گرفته و معتقدم باید با همدلی دست به دست هم دهیم تا هر فردی در هر جایگاهی که دارد در مسیر تقویت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارد./تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما