تازه های سایت

کد مطلب: 37046
21. اسفند 1397 - 14:26
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: درگیری مسلحانه سارقین احشام با پلیس نهاوند موجب کشته شدن یک سارق و مجروح شدن دو سارق دیگر شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به خبرهای مردمی مخصوصاً اهالی روستای بخش مرکزی و بخش گیان نهاوند مبنی بر اینکه چند روزی است تعدادی از افراد مسلح با خودرو و پژو در اطراف روستا به قصد سرقت احشام پرسه می‌زنند.

وی اظهار داشت: با توجه به این موضوع دستگیری و شناسایی این افراد در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان نهاوند قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در ساعت ۶:۳۰  صبح امروز پلیس نهاوند مطلع شد که خودرو مذکور به همراه چهار نفر از روستای دهنو سفلی در حال سرقت و متواری شدن هستند لذا سریعاً با اجرای طرح مهار و مسدود نمودن کلیه راه های خروجی علیرغم ایست های مکرر مامورین مراقب و اخطار با تیر هوایی خودرو پژو مذکور به سمت روستای فارسبان نهاوند متواری و متقابلا به سمت مامورین تیراندازی می کند.

وی ادامه داد: در نهایت این درگیری منجر به توقیف خودرو مذکور و کشته شدن یک نفر از سارقین و مجروحیت دو نفر دیگر گردید و نفر چهارم که به سمت کوه های اطراف متواری شده بود با تلاش مامورین دستگیر و به یگان انتظامی دلالت داده شد.

ساکی گفت: از این باند سرقت احشام یک قبضه اسلحه وینچستر و تعدادی فشنگ به همراه پلاک سرقتی و خودرو سرقتی کشف که تحویل مراجع قضایی شد.

لازم به ذکر است که سارقان یک راس گاو را به طرز عجیبی در پژو جاسازی کرده بودند که در نوع خود بسیارجالب و حیرت انگیز است.

دیدگاه شما