تازه های سایت

کد مطلب: 37007
17. اسفند 1397 - 13:27
مجمع بسیج شهرستان نهاوند در آخرین جلسه خود در سال 97 با اشاره به ضرورت اجرای دقیق بیاینه گام دوم انقلاب بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مشروح بیانیه مجمع بسیج شهرستان نهاوند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شروع پنجمین دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی و بعد از چهار دهه تاریخ شکوفا و پر فراز و نشیب و به رغم توطئه های پیچیده دشمنان این مرز و بوم با هدایت های پیامبر گونه خمینی بت شکن (ره) و خلف صالحش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) میرود تا درخت تنومند چهل ساله انقلاب اسلامی سایه سار با برکت خود را بر سر سایر ملت های مظلوم در منطقه و جهان بگستراند .

در این ایام که مقارن با شروع ماه پربرکت رجب المرجب هستیم مجمع بسیج شهرستان نهاوند مواضع خویش را در چند بند اعلام می دارد :

1- ما بسیجیان از دولت مردان می خواهیم با نگاه عبرت آمیز به فرجام ناکام برجام ، لوایح چهارگانه FATF  را یکی از راه های نفوذ دشمن محسوب نموده و از اصرار و پافشاری بر تصویب این لوایح مبهم دست بردارند .

2- از دولت محترم می خواهیم بدون وقت تلف کردن و امید واهی بستن به توافق با اروپا ، اجرای اقتصاد مقاومتی و راه اندازی قطار تولید را در دستور کار خود قرار داده و مشکلات اقتصادی کشور را با نگاه به درون و ظرفیت های داخلی مرتفع کنند .

3- ما بسیجیان از نخبگان شهرستان بویژه هیئات های اندیشه ورز و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان می خواهیم که با تشکیل کارگروه ها در خصوص اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راهگشای معضلات و مشکلات جامعه اسلامی باشند .

4- باوجود ظرفیت عظیم نخبگان و اقشار مختلف علمی ، اقتصادی ، و فرهنگی بسیجیان شهرستان نهاوند و عزم راسخ بسیج در اعتلای انقلاب شکوهمند اسلامی ، مجمع بسیج شهرستان آمادگی کامل خود را در جهت بکارگیری این ظرفیت عظیم برای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس اسلامی با کمک به بدنه دولت محترم و نهاد های مسئول در خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به این مردم شریف اعلام داشته و آحاد ملت و مسئولین خواهان استفاده حداکثری ازظرفیت های بسیج در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستیم .

5- تنها راه غلبه بر دشمنان قسم خورده ی این ملت بزرگ ،  را تکیه بر توان داخلی در تمام عرصه ها دانسته و آحاد ملت و مسئولین را به حرکت بر مبنای اصل نفی سبیل و برائت از مشرکین عالم و وحدت کلمه حول محور ولایت مطلقه فقیه و پرهیز از هرگونه اختلاف افکنی و توجه به مسائل حاشیه ای فرا میخوانیم.

والسلام

مجمع بسیج شهرستان نهاوند  اسفند ماه 1397

دیدگاه شما