تازه های سایت

کد مطلب: 36958
11. اسفند 1397 - 8:48
با حضورامام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مردم و مسئولان مراسم افتتاح بلوار و رونمایی از تمثال شهید حاج محمد طالبیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این مراسم حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند گفت: باید همواره یاد و نام شهدا در جامعه جاری باشد چون این عزیزان از همه هستی خودشان گذشتند.

وی اظهار داشت: باید از شهرداری تشکر کرد که با این کار باعث شد تا نام شهید بزرگوار طالبیان در یادها بماند.

امام جمعه نهاوند افزود: شهید طالبیان از جمله شهدای بزرگواری است که رهبر معظم انقلاب نیز از این شهید عزیز به نیکی یاد می کنند و امروز ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی گفت: شهید حاج محمد طالبیان از شهدای فرهنگی و پر افتخار نهاوند است که رهبر معنوی گروه انقلابی ابوذر نیز بودند و پس از عمری مجاهدت و حضور در زندانهای ساواک و سپس در جبهه های دفاع مقدس در سال ۷۰ به شهادت رسید.

محمد حسین پور شهردارنهاوند نیز در این مراسم گفت: عملیات ساماندهی بلوارهای سطح شهر با هدف زیباسازی سیمای شهری از سال گذشته آغاز و هم چنان ادامه دارد تا بتوانیم شهری زیبا داشته باشیم.

وی گفت:عملیات ساماندهی این بلوار که مزین به نام شهید طالبیان است با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به طول 650 متر صورت گرفت.

شهردار نهاوند افزود: همچنین تمثال شهردار شهید نهاوند حاج محمد طالبیان با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال در این مکان نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این کار کمترین کاری است که ما توانستیم در زنده نگه داشتن یاد این شهید بزرگوار انجام دهیم،گفت: امید است بتوانم سیره شهردار شهید محمد طالبیان را سرلوحه کارهای خود در مدیریت شهری قرار دهیم و در راستای ارج نهادن به مقام شهدا در این شهر گام های استواری را برداریم.

در این مراسم ضمن رونمایی از تمثال این شهید بزرگوار از خانواده این شهید والامقام نیز با اهدای لوح تقدیر، تشکر به عمل آمد.

دیدگاه شما