تازه های سایت

کد مطلب: 36746
17. بهمن 1397 - 19:42
با حضور معاون استاندار همدان و مسئولان شهرستان نهاوند به مناسبت دهه فجر چندین پروژه بهداشتی و عمرانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در ششمین روز از دهه مبارک فجر چندین پروژه در شهرستان نهاوند با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوشه سعدوقاص شهرستان نهاوند اولین طرحی بود که امروز افتتاح شد.

دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در این مراسم گفت: این پروژه ۱۳۱۳ خانوار این روستا و ۹ روستای اطراف را پوشش خواهد داد و خدمت بزرگی به مردم منطقه خواهد بود.

وی افزود: این طرح در مساحت ۵۳۴ مترمربع در ۲ طبقه بااعتبار یک میلیارد تومان ساخته‌شده است و در بخش‌های مختلفی خدمت‌رسانی می‌کند.

امروز همچنین واحد ۵۰۰ رأسی بره پرواری در روستای گنبد کبود واقع در بخش زرین‌دشت نهاوند بااعتبار ۴۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

با حضور معاون استاندار همدان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان و نماینده و فرماندار نهاوند، عملیات اکتشافی محدوده پلی متال (اکتشاف طلا) در روستای عشوند نهاوند آغاز شد.

آیین کلنگ زنی احداث میدان غدیر و ادامه بلوار شهید بهشتی شهر برزول بااعتباری بالغ‌بر ۶۴۰ میلیون تومان طرح دیگری بود که افتتاح شد.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر آموزشگاه ابتدایی دخترانه سمیه در شهر فیروزان بااعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان در دوطبقه و با زیربنای ۹۸۰ مترمربع افتتاح شد.

همچنین افتتاح مدرسه مشارکتی مرحوم حاج محمدرضا نصرتی با حضور مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولین شهرستان انجام شد.

این مدرسه بااعتبار ۲۳۰ میلیون تومان خیر ساز و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار دولتی در دوطبقه با ظرفیت ۱۸۰ دانش‌آموز و ۱۳۰۰ مترمربع زیربنا احداث‌شده است.

حضور معاون امور اقتصادی استاندار و دیگر مسئولان شهرستان نهاوند در مراسم محفل انس با قرآن در روستای لیلی یادگار نهاوند از دیگر برنامه‌های ششمین روز دهه مبارک فجر در نهاوند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما