تازه های سایت

کد مطلب: 36674
10. بهمن 1397 - 7:33
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد
کشف 270 هزار عدد انواع مواد محترقه در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: 270 هزار عدد انواع مواد محترقه از دو محموله در شهرستان نهاوند کشف شد و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال برخورد با فروشندگان و تهیه‌کنندگان مواد محترقه که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح در 24 ساعت گذشته دو محموله از انواع مواد محترقه که شامل بیش از 270 هزار عدد می‌شد؛ توسط مأموران کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در عملیات اول بیش از 188 هزار عدد انواع مواد محترقه پس از بازرسی از ۲ دستگاه خودرو سواری پژو کشف شد.

وی بیان داشت: در این طرح سه سرنشین خودروهای مذکور دستگیر شدند و به همراه مواد محترقه کشف‌شده به همراه دو دستگاه خودرو سواری با تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: خانواده‌ها باید در این ایام بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا انها با انجام رفتارهای پرخطر، خود و خانواده را در انتهای سال دچار مشکل نکنند.

ساکی گفت: در عملیات دوم نیز محموله انواع مواد محترقه شامل ۸۱ هزار و ۳۳۰ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان کشف شد.

وی ادامه داد: مأموران پس از بازرسی از ۲ دستگاه خودرو سواری در محور نهاوند به نورآباد تعداد ۸۱ هزار و ۳۳۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند و سرنشینان این خودروها دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند با تأکید بر نقش شهروندان در برخورد با این پدیده گفت: شهروندان هرگونه موارد خریدوفروش مواد محترقه خطرناک و موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما