تازه های سایت

کد مطلب: 36543
25. دى 1397 - 0:30
فرماندار نهاوند خواستار افزودن رشته‌های تحصیلات تکمیلی به رشته های موجود در دانشگاه نهاوند شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در مراسم لنگ زنی خوابگاه دانشگاه دولتی نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای ۷ فضای آموزش عالی با بیش از ۳ هزار ۵۰۰ دانشجو است.

وی بابیان اینکه آموزش عالی نهاوند دارای ۸۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی است، گفت: آنچه امروز مطالبه جدی مردم شهرستان نهاوند است اضافه شدن مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است چراکه ظرفیت آن در شهرستان وجود دارد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه نهاوند در مسیر سه استان همدان، کرمانشاه و خرم‌آباد است، تأکید کرد: متأسفانه ما به خاطر ۳۰ کیلومتر محور دوطرفه خود را محکوم‌به شهرستانی بن‌بست می‌کنیم اما این مهم در حال مرتفع شدن است.

وی با اظهار به اینکه شرایط نهاوند برای ارتقاء و اضافه شدن مقاطع تحصیلی عالی آماده است، گفت: انتظار داریم وزیر علوم و نماینده وی که امروز به شهرستان سفرکرده‌ این موضوع را پیگیری کنند تا از مهاجرت دانشجویان برای تحصیل در استان‌های دیگر جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه دولتی نهاوند نیز گفت: طی سال‌های اخیر با حمایت مسئولین شهرستان؛ دانشگاه دولتی نهاوند موفق به افزایش ۱۸ درصدی جذب دانشجو شده و این در حالی است که در استان این آمار منفی است.

حسین مرادی مخلص با اشاره به شاخص‌های علمی این دانشگاه در چاپ مقالات isi، گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد چاپ این مقالات خواهیم بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات دانشگاه دولتی نهاوند اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه دولتی نهاوند با اشاره به شاخص عمرانی دانشگاه، گفت: در این راستا اقداماتی انجام‌شده و احداث زمین چمن نیز بااعتبار ۲۰۰ میلیون تومان پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما