تازه های سایت

کد مطلب: 36493
18. دى 1397 - 8:05
ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره مردم با فرماندار شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در روز ملاقات عمومی مردم با ناصری فرماندار نهاوند بیش از ۱۵۰ نفر در دسترسی راحت‌تر با فرماندار، مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

 در این ملاقات عمومی مراد ناصری به درخواست های مراجعان که مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کرده بودند، رسیدگی کرد.

فرماندار شهرستان ضمن بررسی این مشکلات راهکارهای قانونی را ارائه کرد که برخی موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع شد.

ناصری در حاشیه این دیدارها، برگزاری ملاقات عمومی با شهروندان را امری مهم دانست و گفت: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان خود مشکلی از مشکلات شهروندان ولایتمدار نهاوند را برطرف سازیم.

فرماندار نهاوند گفت: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران را برای برنامه ریزی های بهتر در حوزه های مختلف یاری دهد تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.

دیدگاه شما