تازه های سایت

کد مطلب: 36434
9. دى 1397 - 13:36
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در مراسم 9 دی نهاوند:
رسانه انگلیسی در فتنه 88 به فتنه‌گران خوش‌خدمتی می‌کرد
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس و نماینده رباط کریم گفت: انگلیسی‌ها و سفارت این کشور در فتنه ۸۸ بسار فعال بودند و توطئه می‌کردند و ابزارهای رسانه‌ای آنها نیز در خدمت فتنه‌گران بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان نهاوند گفت: مردم ایران اسلامی همواره دشمنان را ناامید کرده‌اند و حماسه ۹ دی سندی ماندگار از پایبندی مردم به انقلاب اسلامی است.

 وی عنوان کرد: در برجام دشمنان از ما امتیازات گرفتند و تحریم‌ها برگشت و ۶ هزار دانشمند ما از صنعت هسته‌ای خارج شدند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس و نماینده رباط کریم در مجلس بیان داشت: آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب در فتنه ۸۸  با همه ابزارها و تشکیلات خود برای شعله‌ورتر کردن آتش فتنه پای کار آمدند.

وی افزود: انگلیسی‌ها و سفارت این کشور در فتنه ۸۸ بسار فعال بودند و توطئه می‌کردند و ابزارهای رسانه‌ای آنها نیز در خدمت فتنه‌گران بود.

نماینده‌ مردم رباط کریم گفت: صهیونیستهای خبیث و دولت فرانسه نیز در دوران فتنه دخالت داشتند و متأسفانه در داخل نیز عده‌ای با شعار تقلب در زمین دشمن بازی کردند و کشور را به آشوب کشاندند.

وی ادامه داد: در طول فتنه کارهای زیادی کردند و باعث تفرقه و ناامنی شدند و نهادهای انقلابی و ولایت را تخریب کردند و به مقدسات توهین کردند.

نوروزی با اشاره به همه فتنه‌ها و توطئه‌ها گفت: هدایت‌ها و تدابیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی باعث شد با پشتیبانی مردم و حضور در صحنه فتنه‌گران رسوا و ناامید شوند و طراحی دشمنان انقلاب با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت عزت و اقتدار انقلاب اسلامی، کشورهای منطقه از الگوی انقلاب اسلامی پیروی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این حرکت بالنده و با افتخار به برکت حضور مردم همیشه در صحنه به بوجود آمده است و به یاری خدا با قدرت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما