تازه های سایت

کد مطلب: 36426
8. دى 1397 - 18:56
فعال دانشجویی نهاوند گفت: اصلی‌ترین حماسه‌سازان ۹ دی مردم بودند که در غبار فتنه راه را از بیراهه گم نکردند.

علی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: مردم کشورمان همه در مقابل فتنه گران ایستادند و همان‌طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند؛ فتنهٔ سال 88 کشور را واکسینه کرد، مردم را بر ضد میکروب‌های سیاسی و اجتماعی که می‌تواند اثر بگذارد، مجهز کرد و بصیرت مردم را بیشتر کرد.

وی افزود: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌هایی که پیروز شدیم و پیشرفت کردیم رمز موفقیت ما گوش‌به‌فرمان ولایت بودن است و از این به بعد هم باید برای ادامه مسیر حرکت انقلاب گوش‌به‌فرمان ایشان باشیم.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: 9 دی به‌عنوان روزی که مردم در حمایت از ولایت‌فقیه به میدان آمدند و چشم خناسان و فتنه گران را کور کردند به‌عنوان نقطه عطفی فراموش‌نشدنی باید زنده نگه‌داشته شود و زوایای گوناگون این فتنه پیچیده برای مردم و جوانان بازگو شود.

وی گفت: به فراموشی سپردن حماسه عظیم و مردمی 9 دی یکی از نقشه‌های دشمنان است که رهبری معظم انقلاب نیز در سخنرانی‌هایشان به این موردتوجه دارند که این حادثه نباید فراموش شود.

سلگی ادامه داد: فتنه‌ای که در سال 88 هشت ماه کشور را دچار هرج‌ومرج و آشوب کرد به بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد و گردانندگان و حامیان خارجی آن اهداف شومی در سر داشتند که بصیرت و آگاهی مردم در کنار هدایت‌های رهبر انقلاب نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

وی اظهار داشت: در فتنه 88 یکی از اهداف فتنه گران تخریب ستون نظام و خیمه انقلاب یعنی رهبری و ولایت‌فقیه بود که مردم با حضور حماسی در ۹ دی ارادت و تبعیت خود را از ولایت به همگان نشان دادند.

این فعال دانشجویی نهاوند افزود: حادثه 9 دی دارای ابعاد بسیار گسترده و مهمی است چون حضور بسیار باشکوه مردم در دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی حجت را بر همگان تمام کرد.

 وی گفت: امروز وظیفه سنگینی در مسئله انتقال ارزش و تبیین ابعاد حماسه ۹ دی بر عهده ما دانشجویان است چون قشر دانشجو باید بتواند وظایف و انتظارات مقام معظم رهبری را در این زمینه به‌خوبی انجام دهد.

سلگی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان همیشه در حال برنامه‌ریزی و طراحی برای فتنه‌انگیزی و ضربه زدن به انقلاب هستند بنابراین وظیفه دانشجویان در این زمینه و تبیین نقشه‌های دشمن بسیار مهم است.

وی افزود: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، همه باید حواسشان را جمع کنند چون دشمن همیشه نقشه می‌کشد و در رأس دشمنان ایران اسلامی آمریکایی‌های جنایتکار قرار دارند که از همه حربه‌ها بر ضد مردم ایران اسلامی استفاده کرده‌اند.

این فعال دانشجویی نهاوند در پایان گفت: تنها راه شکست دشمن و خنثی کردن فتنه‌ها در هر زمان اطاعت از ولایت‌فقیه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما