تازه های سایت

کد مطلب: 36424
8. دى 1397 - 15:26
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در 9 دی‌ماه سال 88 مردم در دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلابی و اسلامی به میدان آمدند و نشان دادند در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب با کسی تعارف ندارند.

 سرهنگ کامران کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، با اشاره به حماسه فراموش‌نشدنی 9 دی اظهار کرد: روز 9 دی یک پاسخ محکم از طرف مردم بابصیرت انقلابی به دشمنان و فتنه‌گران بود که به مقدسات مردم اهانت کردند و قانون را زیر پا گذاشتند.

وی افزود: در 9 دی‌ماه سال 88 مردم در دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلابی و اسلامی به میدان آمدند و نشان دادند در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب با کسی تعارف ندارند.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه حضور به ‌موقع مردم  در 9 دی، باعث رسوایی فتنه‌گران شد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند در تاریخ ماندگار شد،‌ گفت: در این روز ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با خلق حماسه‌ای فراموش‌نشدنی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کردند و آن‌ها را ناامید کردند.

وی ادامه داد: مردم در حماسه 9 دی سال 88 از اقدامات و تفکرات پلید سران فتنه و فتنه‌گران اعلام انزجار کردند و بار دیگر میثاقی از جنس عشق و بصیرت با ولایت بستند.

کریمی تصریح کرد: به گواه دوست و دشمن در طول سال‌هایی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد تنها عاملی که کشورمان را از فتنه‌ها سربلند بیرون آورده همین حضور مردم در صحنه و هدایت‌های امام راحل و پس از ایشان مقام معظم رهبری بوده است.

وی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن حماسه عظیم 9 دی اظهار کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید این روز به گونه‌ای گرامی داشته شود که به ‌عنوان برگ زرینی از هوشیاری و بصیرت مردم ایران به ثبت برسد.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: در راستای گرامیداشت روز 9 دی مراسم باشکوهی با حضور مردم ولایتمدار نهاوند در سالروز این حماسه مردمی در مصلای نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم روز یکشنبه از ساعت 9:30 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام نوروزی، رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما