تازه های سایت

کد مطلب: 36388
3. دى 1397 - 1:44
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به لزوم مربی‌پروری در رشته‌های مختلف به منظور ارتقای جایگاه علمی و عملی ورزشکاران اظهار کرد: در راستای افزایش سطح علمی مربیان ورزشی نهاوند کمیته آموزش اداره ورزش و جوانان این شهرستان طی چند ماه گذشته اقدام به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مختلف کرده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس کار با وزنه بانوان و همچنین دو دوره تئوری درجه 3 از جمله این دوره‌ها بوده است، عنوان کرد: خوشبختانه طی روزهای اخیر برای نخستین بار در شهرستان نهاوند کلاس آمادگی جسمانی درجه 3 ویژه بانوان به مدرسی زینب رحمتی به‌عنوان مدرس بومی شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با بیان اینکه این دوره به مدت 6 روز از 26 آذرماه تا اول دی در سالن ورزشی حجاب و بانوان نهاوند برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره 28 نفر از بانوان شهرستان شرکت کرند که گواهی حضور در دوره برای آن‌ها صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌های پیش روی این کمیته در بالابردن سطح کیفی مربیان ورزشی نهاوند، شاهد موفقیت ورزشکاران در مسابقات کشوری و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام /

دیدگاه شما