تازه های سایت

کد مطلب: 36260
15. آذر 1397 - 12:40
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بابک گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای همدان به سمت ملایر، همدان به سمت تویسرکان و محورهای نهاوند بارش باران داریم.

وی با بیان اینکه در گردنه‌ها شاهد بارش برف پراکنده هستیم، افزود: در محور جوکار و تویسرکان گردنه دولایی علاوه بر بارش، پدیده مه نیز وجود دارد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه در گردنه اسدآباد نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است، افزود: تمام راه‌ها باز است، تردد جریان داشته و ترافیک روان است.

وی با معرفی شماره 141 برای کسب آخرین اطلاعات راهداری بیان کرد: مسافران می‌توانند از سامانه پیامکی 1000141 که 24 ساعته پاسخگو هستند، اطلاعات لازم را کسب کنند.

گردان با تأکید بر اینکه اکیپ‌های راهداری نیز آماده خدمات‌رسانی در زمان بحرانی و بارش برف هستند، گفت: توصیه می‌شود مسافران برای عبور از نقاط برف‌گیر و کوهستانی وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما