تازه های سایت

کد مطلب: 36210
5. آذر 1397 - 13:14
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته بسیج کلینیک سیار دندانپزشکی در مناطق محروم شهرستان نهاوند به خدمت‌رسانی مشغول است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی با اشاره به آغاز کلینیک سیار دندانپزشکی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم نهاوند طی چند همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته بسیج، اظهار کرد: در این کلینیک برای مردم و به‌ ویژه کودکان مناطق محروم به‌ صورت رایگان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود.

وی در ادامه گفت: این طرح در راستای اجرای برنامه‌های تحول سلامت، ارتقاء بهداشت دهان و دندان و افزایش ارائه خدمات دندانپزشکی کار خود را شروع کرده و همچنان ادامه دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: با توجه به پرهزینه بودن خدمات دندانپزشکی، اعزام این کلینیک سیار بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و بسیار طرح خوبی بود.

وی با اشاره به بعد مسافت و دسترسی مردم مناطق محروم به خدمات دندانپزشکی، افزود: این طرح در مدارس مناطق محروم نیز اجرا شد.

دارابی تصریح کرد: کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان، خدمات سطح یک و دو دندانپزشکی را به‌صورت رایگان به گروه‌های هدف کودکان و دانش‌آموزان، زنان باردار و جامعه عشایری ارائه می‌دهد.

وی یادآور شد: تنها در یکی از این مناطق بیش از 40 دانش‌آموز خدمات فلوراید تراپی، فیشور سیلانت، کشیدن و پر کردن و دیگر خدمات دندانپزشکی را دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما