تازه های سایت

کد مطلب: 36172
26. آبان 1397 - 8:51
مسئول واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی ـ هنری اندیشه نهاوند اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «جشنواره قرآنی نهاوند» با محوریت تلاوت قرآن کریم در مقام نهاوند در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، پیام بحیرایی اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی«جشنواره قرآنی نهاوند» با محوریت تلاوت قرآن کریم در مقام نهاوند در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری «اندیشه نهاوند» به صورت سراسری برگزار می‌شود، افزود: جشنواره در دو بخش زیر هجده و بالای هجده سال ویژه آقایان برگزار می‌شود.
بحیرایی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تلاوت خود را به صورت(تحقیق) در مقام نهاوند اجرا کنند، زمان هر قطعه باید حداکثر ۵ دقیقه به روایت حفص از عاصم به صورت تقلیدی و یا غیر تقلیدی و بدون تکرار مقام و آیه ارائه شود.
وی عنوان کرد: فرمت فایل MP۳ و با کیفیت و به صورت خام و بدون هیچ گونه افکت صوتی و اکو و تکرار باشد، فایل‌های تلاوت همراه با نشانی کامل آیه یا آیات تلاوت شده، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کدملی و شماره تماس قابل دسترسی به همراه یک قطعه عکس با کیفیت و نشانی کامل محل سکونت را به نشانی ایمیل www.iqna۹۳@chmail.ir و یا پیا م رسان سروش به نشانی @khabar_qurani ارسال کنند.
مسئول واحد قرآن و عترت کانون اندیشه نهاوند با بیان اینکه مهلت ارسال تلاوت‌ها تا ۱۵ بهمن ماه و زمان آن تمدید نخواهد شد یادآور شد: نفرات برتر این جشنواره تا پایان بهمن‌ماه از طریق رسانه‌های جمعی و کانل جشنواره در پیام رسان سروش اعلام خواهند شد و از سه برگزیده این جشنواره قرآنی تجلیل می‌شود.
بحیرایی ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.jqkbn.ir مراجعه کنند.
 

دیدگاه شما