تازه های سایت

کد مطلب: 36094
4. آبان 1397 - 14:20
فرمانده انتظامی استان همدان در سامانه 197 نهاوند خبر داد
بیش از 16 هزار تماس شهروندان همدانی با سامانه 197 پلیس
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 16 هزار تماس از طرف شهروندان استان همدان به سامانه 197 نیروی انتظامی ثبت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار بخشعلی کامرانی صالح در دیدار با جمعی از شهروندان نهاوندی در سامانه 197 گفت: وظیفه پلیس تأمین امنیت شهروندان و بررسی مشکلات این عزیزان در حوزه‌های مختلف پلیس است و سامانه 197 نیز به همین دلیل ایجادشده است.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند موارد و مشکلات، انتقادات، پیشنهادها و موارد دیگر را برای نظارت بر کار مأموران انتظامی و بهتر کردن خدمت‌رسانی به شهروندان با این سامانه اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و بررسی شود.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 16 هزار تماس از طرف شهروندان استان همدان به سامانه 197 نیروی انتظامی ثبت‌شده است و توسط پلیس این درخواست‌ها و مشکلات بررسی‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین با بیش از ۱۰۰۰ نفر به‌صورت چهره به چهره با مردم دیدار داشتیم و خواسته‌ها و مشکلات انها را رسیدگی کردیم و امروز نیز مشکلات تعدادی از شهروندان نهاوندی با حضور در سامانه 197 این شهرستان موردبررسی قرار گرفت.

کامرانی صالح در ادامه به نقش مردم در تأمین امنیت و کمک به پلیس اشاره کرد و گفت: مردم باید در تأمین امنیت و انجام وظایف، نیروی انتظامی را همراهی کنند چون مردم نقش مهمی در تأمین امنیت دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این زمینه تعداد زیادی باند توزیع مواد مخدر متلاشی و مجرمان تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: درزمینهٔ مبارزه با کالای قاچاق نیز عملکرد استان همدان خوب بوده است به‌طوری‌که در 6 ماه اول امسال ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده بیش از 110 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در بسیاری از مواقع با استفاده از فضای مجازی به دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود است، اظهار داشت: پلیس فتا استان همدان بیش از ۸۵ درصد جرائم اینترنتی و شبکه‌های مجازی را کشف می‌کند.

کامرانی صالح گفت: با توجه به اینکه به ایام اربعین حسینی نزدیک می‌شویم و تردد در محورهای استان همدان زیاد شده است پلیس نیز از آمادگی خوبی در این زمینه برخوردار است و حدود 140 تیم خودرویی پلیس استان در محورها حضور دارند.

وی به امنیت موکب‌های استان همدان اشاره کرد و گفت: 45 موکب در استان به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند که تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در این رابطه نداشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به اهمیت مسئولیت‌پذیری مردم در تأمین امنیت گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 500 هزار تماس از طرف مردم با شماره 110 به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما