تازه های سایت

کد مطلب: 36073
27. مهر 1397 - 12:32
فرماندار نهاوند گفت: زلزله عصر پنجشنبه در این شهرستان هیچ گونه خسارت جانی نداشته است و در حال شناسایی خسارت های مالی احتمالی هستیم و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری با اشاره به جانمایی ۴ منطقه اردوگاهی برای اسکان اضطراری در مواقع بحران، گفت: در ۴ بخش مرکزی، خزل، فیروزان و زرین دشت و همچنین منطقه شهری نیز محلی برای استقرار چادر از قبل مهیا شده است.

ناصری گفت: ساعت ۱۸ و ۴۴ دقیقه پنج شنبه ۲۶ مهر ماه زمین لرزه ای با قدرت ۴.۱ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتری زمین در ۵ کیلومتری جنوب شرقی نهاوند روستاهای حومه شهرستان را لرزاند.

وی افزود: ستاد بحران شهرستان در پی وقوع این زلزله جهت بررسی وضعیت تشکیل جلسه داده و خسارت های احتمالی در حوزه های آب، برق، گاز و تلفن ارزیابی خواهند شد.

ناصری گفت: بنا به گزارش هلال احمر نیز انبار اقلام ضروری شهرستان پر است و هیچ گونه مشکلی در بحث تامین وجود ندارد، همچنان که شهرستان ها و استان های معین شهرستان نهاوند نیز در این زمینه آماده هستند.

فرماندار نهاوند افزود: زلزله عصر پنجشنبه در این شهرستان هیچ گونه خسارت جانی نداشته است و در حال شناسایی خسارت های مالی احتمالی هستیم و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

وی اظهار داشت: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر و تیم هایی متشکل از دهیاران از همان ساعات نخست به روستاها اعزام شده و در حال ارزیابی مناطق روستایی هستند.

فرماندار نهاوند با اشاره به فرسوده بودن بخش زیادی از منازل روستایی گفت: احتمال می دهیم خسارتهایی در این نقاط گزارش شود.

ناصری گفت: علاوه بر تیم های ارزیاب، اداره های خدمات رسان آب، برق، گاز و تلفن در حال کنترل شبکه های توزیع هستند و تاکنون موردی از قطع شدن خدمات گزارش نشده است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه زلزله نهاوند پس لرزه ای نداشته است ، افزود: پس لرزه ها از طریق مرکز زلزله نگاری برای ما ارسال می شود مگراینکه کمتر از 2 ریشتر باشد.

ناصری خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر، معین نهاوند در مواقع بحرانی است و چنانچه نیاز به امدادرسانی باشد نیروهای این شهر به کمک مردم نهاوند می آیند.

وی گفت: بر اساس تصمیم گیری ستاد بحران از شب گذشته تمام بخش های نهاوند در حال آماده باش کامل هستند و جای هیچ گونه نگرانی برای مردم نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما