تازه های سایت

کد مطلب: 36059
23. مهر 1397 - 8:11
فرماندار نهاوند گفت: با تلاش مجموعه شهرداری و دستگاه های مربوطه بازار میوه نهاوند در مکان جدید در کنار اداره تعاون روستایی نهاوند راه اندازی میشود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در کارگروه توسعه شهری نهاوند گفت: راه‌اندازی بازارچه جدید میوه و تره‌بار شهر نهاوند از سد معبر و ترافیک در میدان ابوذر و خیابان‌های اطراف آن می‌کاهد کمااینکه باید در این راستا ضمن تشویق عرضه‌کنندگان از سیاست‌های تشویقی نیز غافل نشویم.

وی اظهار کرد: درراستای ساماندهی کارگران فصلی شهرداری مکان خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته که هم شان این افراد حفظ می‌شود و هم چهره شهر از تجمع افراد پاک خواهد شد.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه در این راستا باید برای ساماندهی اوضاع ادارات خدمات رسان نیز وارد عمل شوند، گفت: پایه و اساس انجام هر اقدامی فرهنگ‌سازی در جامعه است.

وی با اشاره به تخلیه نخاله ساختمانی و فاضلاب در حاشیه محورهای شهرستان نهاوند، گفت:  شهرداری و راهداری با همکاری یکدیگر ورودی‌های شهر را از نخاله‌های ساختمانی پاک‌سازی و نسبت به پیشگیری از تخلیه دراین مکان ها اقدام کنند.

ناصری در ادامه بابیان اینکه امروز برخی آسیب‌های اجتماعی همچون تکدی گری در نهاوند سیمای شهر را مخدوش کرده است، گفت: شهرداری و بهزیستی شهرستان نهاوند باید با نگاهی تعاملی نسبت به رفع این موضوع که شاید تعداد متکدیان درمجموع به تعداد انگشتان یکدست هم نرسند تمرکز داشته باشند.

وی اطلاع‌رسانی و همچنین فرهنگ‌سازی در این حوزه را امر بسیار مهم عنوان کرد و گفت: ظرفیت فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی بسیار مفید است و باید با تهیه محتوای‌ مناسب این زشتی بصری را از چهره شهر بزداییم.

دیدگاه شما