تازه های سایت

کد مطلب: 36037
17. مهر 1397 - 9:47
مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به همراه نماینده، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان نهاوند از سراب‌های فارسبان، گیان و منطقه دوخواهران نهاوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به همراه مسئولان محلی از سراب‌های گیان، فارسبان و منطقه دوخواهران نهاوند بازدید کرد و برای بررسی مشکلات این تفرجگاه‌ها و ادامه کاوش معبد لائودیسه در نهاوند تصمیماتی اتخاذ کرد.

تأخیر حدود 4 ساعته در ورود مونسان به نهاوند بر اساس اعلام قبلی از نکات حاشیه‌ای سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به نهاوند بود.

حاشیه دیگر سفر معاون رئیس‌جمهور به نهاوند قفل شدن و ترافیک در مسیر ورودی سراب فارسبان نهاوند به دلیل عرض کم ورودی و ناامن بودن حاشیه مسیر بود که برای دقایقی باعث معطل ماندن مسئولان شد.

اعتراض و گلایه اهالی منطقه دوخواهران نهاوند از معطلی چندساعته برای دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از دیگر حواشی این حضور بود.

همچنین مردم این منطقه از مونسان درخواست کردند با توجه به بافت فرسوده این منطقه و خطر وقوع زلزله در این منطقه هرچه زودتر نسبت به حل مشکل و ادامه کاوش معبد لائودیسه تصمیم گرفته شود تا مردم این منطقه نیز به بازسازی و اخذ تسهیلات برای ساماندهی واحدهای مسکونی اقدام کنند.

گفت‌وگو با رسانه‌های تصویری و خبرنگاران و عکس یادگاری با اهالی رسانه و مدیران نهاوندی در سراب گیان از دیگر نکات قابل‌ذکر سفر معاون رئیس‌جمهور به نهاوند بود.

دیدگاه شما