تازه های سایت

کد مطلب: 36025
13. مهر 1397 - 14:20
امام جمعه نهاوند گفت: حضور گسترده و باشکوه بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله دشمنان انقلاب را ناامید کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امروز آمریکایی ها بعد از 40 سال دشمنی و توطئه به قدرت موشکی کشورمان اذعان دارند.

وی اظهار داشت: آمریکایی ها امروز میدانند که اگر بر ضد کشورمان اقدامی کنند با سخت ترین واکنش مواجه خواهند شد.

امام جمعه نهاوند افزود:  این قدرت دفاعی برای ما عزتمندی و اقتدار را به همراه دارد و ضامن امنیت کشور است.

مغیثی عنوان کرد: حمله موشکی اخیر سپاه نشاندهنده اقتدار دفاعی کشورمان است و این حمله برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها پیام روشن و مهمی دارد که اگر دست از پا خطا کند با واکنش شدید و سخت ایران مواجه می شوند.

وی بیان داشت: دشمنان از قدرت دفاعی ما با خبر است و این عملیات موشکی بار دیگر نشان داد که امنیت کشور خط قرمز نیروهای مسلح است و با متجاوزین با شدیدترین نحوه برخورد خواهد شد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: رزمایش 700 هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور با شکوه برگزار شد و برای دشمنان پیامهایی داشت و مانور قدرتی از بسیجیان بود.

وی افزود: قطعا این اجتماعات در روحیه دشمنان تاثیر دارد و باعث بالا رفتن روحیه بسیجیان برای خدمت رسانی به مردم می شود.

مغیثی گفت: دشمنان از این تجمعات وحشت دارند و رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله با شکوه و پرشور در سراسر کشور و در تهران برگزار شد که برای دوستداران انقلاب نشان امیدواری و برای دشمنان نشاندهنده یاس و نا امیدی است.

وی افزود: دشمنان درصدد بی ثبات کردن بازار و اقتصاد هستند که ورود دولت و دستگاه قضایی به مسئله دلار و اقتصاد موثر واقع شده است و باید این روند و همکاری دستگاه ها ادامه دار باشد.

دیدگاه شما