تازه های سایت

کد مطلب: 36022
13. مهر 1397 - 13:38
رئیس ورزش و جوانان نهاوند گفت: 70 برنامه فرهنگی ورزشی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی در این شهرستان تدوین و در مرحله اجرا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری مسابقات مختلف ووشو، کشتی، والیبال، کوهنوردی، فوتسال، کاراته، بدمینتون، فوتبال و مسابقات بومی محلی در سطح استان و شهرستان از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی است.

وی تجلیل از پیشکسوتان ورزش، برگزاری مراسم به مناسبت هفته تربیت بدنی در زورخانه پوریای ولی، دیدار با امام جمعه و خانواده معظم شهدای ورزشکار و برگزاری همایش پیاده روی را از دیگر برنامه های مهم اجرایی در این هفته عنوان کرد.

سعدی نژاد خاطرنشان کرد: اجرای ورزش صبحگاهی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا توسط هیات های ورزشی، ورزشکاران و کارکنان اداره ورزش و جوانان از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی در این شهرستان است.

وی توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده، هدایت جامعه به ورزش‏ های همگانی، توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه و افزایش توانایی های جسمی و روحی را از اهداف این برنامه ها عنوان کرد.

هم اکنون بیش از 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان نهاوند فعال هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما