تازه های سایت

کد مطلب: 36012
9. مهر 1397 - 9:06
امام جمعه نهاوند با تشکر از صنف کامیونداران و حمل و نقل نهاوند گفت: مسئولان درصدد رفع مطالبات به حق و صنفی کامیونداران هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: دشمنی آمریکایی ها با مردم ایران تمام شدنی نیست و آنها از هر مطالبه ی صنفی سوءاستفاده می کنند و می خواهند ضربه بزنند که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

وی افزود: دشمنان هزینه های زیادی در منطقه انجام دادند تا برای انقلاب اسلامی مشکل ایجاد کنند ولی به برکت مقاومت و هوشیاری مردم تا الان ناکام ماندند و از این به بعد هم ناامید خواهند شد.

مغیثی در ادامه با تشکر از صنف کامیونداران  و حمل و نقل نهاوند اظهار داشت: کامیونداران نهاوند با وجود داشتن مطالبات ولی کار را تعطیل نکردند و کار مردم را انجام می دهند که ازآنها تشکر می کنیم.

وی گفت: در برخی از شهرها عواملی قاطی این صنف شدند و از مطالبات صنفی کامیونداران سوءاستفاده کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند و خسارت زدند و مشکلاتی را به وجود آوردند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: اما در نهاوند کامیوندارن منطقی عمل کردند که البته مسئولان هم باید مطالبات این صنف را حل کنند.

وی ادامه داد: مسئولان درصدد رفع این مشکلات هستند؛ مشکلاتی نظیر تامین لاستیک و مواد سوختی و دیگر مطالبات به حق این صنف که باید رفع شود تا مردم هم متضرر نشوند.

مغیثی افزود: انشالله با حل این مشکلات و انجام درخواست ها و مطالبات این عزیزان؛ هم کار مردم راه بیفتد و هم کامیونداران به مطالباتشان برسند.
امام جمعه نهاوند در پایان گفت: دشمن شمشیر را از رو بسته است ولی مردم ایران اسلامی دست از دین خود بر نمی دارند و در مقابل توطئه های آنها مقاومت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما