تازه های سایت

کد مطلب: 36005
8. مهر 1397 - 8:48
فرمانده سپاه نهاوند با تشکر از صنف کامیون داران نهاوند گفت: با افرادی که در تردد کامیون داران در محورهای مواصلاتی نهاوند اخلال ایجاد کنند؛ برخورد قاطعی خواهد شد.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: از کامیون داران و صنف این عزیزان تشکر می‌کنیم که با سعه‌صدر با مشکلات برخورد کردند و به کار خود ادامه دادند.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده و با قول‌های که داده‌شده انشا الله مشکلات صنفی کامیون داران نیز برطرف می‌شود تا دغدغه این عزیزان کاسته شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با توجه به اینکه عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو درصدد ایجاد مشکل برای تردد کامیون داران هستند؛ سپاه شهرستان نهاوند با اخلال‌گران در تردد کامیون‌ها در محورهای مواصلاتی نهاوند به‌شدت برخورد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: اکیپ‌های سپاه و بسیجیان شهرستان نهاوند به‌صورت شبانه‌روزی و محسوس در محورهای مواصلاتی نهاوند برای تأمین امنیت تردد کامیون داران مستقر هستند.

کریمی گفت: سپاه شهرستان نهاوند نسبت به عبور و مرورها نظارت دارد و با افراد اخلال‌گر و فرصت‌طلبی که نه راننده هستند و نه کامیونی دارند با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد جدی خواهد کرد.

وی بیان داشت: کامیون داران عزیز مطمئن باشند با تلاش‌های صورت گرفته سپاه و با همکاری نیروی انتظامی امینت خوبی در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند برقرار است.

کریمی بابیان اینکه سپاه آماده کمک‌رسانی به کامیون داران است از رانندگان درخواست کرد به‌محض مشاهده هرگونه موردی سریعاً با شماره 114 اطلاعات سپاه تماس بگیرند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده با سپاه شهرستان‌های مجاور، تردد در مسیرهای مواصلاتی نهاوند با این شهرستان‌ها ایمن و به‌صورت عادی در جریان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما