تازه های سایت

کد مطلب: 35982
26. شهريور 1397 - 8:42
فرماندار نهاوند گفت: وضعیت کنونی روستای های عشوند و برجک نشان می دهد که اهالی آن اراده ای برای پیشرفت و توسعه نداشته اند و از مسؤولین سهم خود از عمران و آبادانی را مطالبه نکرده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری به همراه تعدادی از مدیران دستگاه های خدمات رسان از دو روستای عشوند و برجک بخش مرکزی نهاوند بازدید کرد و از نزدیک در جریان اوج محرومیت این دو روستا قرار گرفت.

ناصری ابتدا در جمع مردم روستای عشوند گفت: وضعیت کنونی این روستا نشان می دهد که اهالی آن اراده ای برای پیشرفت و توسعه نداشته اند و از مسولین سهم خود از عمران و آبادانی را مطالبه نکرده اند. لذا انتظار داریم اهالی آن با کمک دهیاری دست به دست هم دهند و با پیگیری بیشتر بخشی از عقب ماندگی این روستا را جبران کنند.

ناصری با بیان اینکه برای رفع محرومیت و مشکلات روستای عشوند دهیار روستا می شوم، گفت: در هفته آینده به اتفاق مدیرکل بنیاد مسکن استان بازدیدی در راستای بهبود وضعیت بهسازی و آسفالت معابر صورت خواهد گرفت.

وی از اهالی روستا خواست در جاهایی که لازم است تعریض و عقب نشینی انجام دهند تا کار بهسازی روستا با سرعت بیشتری انجام شود.

فرماندار نهاوند افزود: دهیار روستا موظف است هرهفته روزهای دوشنبه با حضور در دفتر فرماندار دو مشکل عمده روستا را برای پیگیری معرفی کند و لایروبی دو قنات روستا توسط جهاد کشاورزی انجام شود.

ناصری افزود: منابع طبیعی آبشخور دام های روستاییان را فراهم کند و روشنایی معابر و جابجایی ۵ تیر برق داخل معبر روستا توسط امور برق انجام خواهد شد.

وی گفت: مخابرات با مکاتبه فرمانداری برای آماده سازی بستر مناسب اینترنت این روستا پیگیری و اقدام لازم را انجام دهد و جابجایی علمک های گاز توسط اداره متبوع انجام خواهد شد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1397/06/26/image_2018_9_16-18_4_32_611_r89-590x395.jpg

**روستای برجک

فرماندار نهاوند در ادامه وارد روستای برجک شد و پس از بازدید از این روستا در جمع مردم گفت: در صورت همکاری اهالی روستاهای برجک و عشوند در تعریض و عقب نشینی از باغات و زمین های کشاورزی جاده بین روستایی این دو روستا آسفالت خواهد شد.
ناصری گفت: وضعیت روستای برجک نیز مانند روستای عشوند است به همین علت هفته آینده مدیر کل بنیاد مسکن استان نیز از این روستا بازدید می کند تا نحوه اجرای طرح بهسازی روستا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: بنیاد مسکن با توجه به حفظ بافت روستایی و زیبایی های آن، طرح مقاوم سازی ابنیه آن و بهسازی و آسفالت معابر را تهیه و در دستورکار قرار دهد تا ضمن توجه به موضوع استحکام بنا و مقاوم سازی، بتوان بعنوان روستای هدف گردشگری آن را معرفی نمود.
 فرماندار نهاوند در پایان گفت:مشکل اینترنت این روستا نیزهمچون روستای عشوند پیگیری خواهد شد.

دیدگاه شما