تازه های سایت

کد مطلب: 35965
19. شهريور 1397 - 0:06
فرماندار نهاوند گفت:نخستین آبنمای موزیکال استان در شهرستان نهاوند به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند در مراسم بهره برداری از آبنمای موزیکال نهاوند که با حضور مسئولین استانی برگزار شد افزود:  خوشبختانه امروز در شهرستان نهاوند برای زیباسازی و مبلمان شهری و رونق فضای سبز  اقدامات خوبی انجام شده که نمونه آن احداث میدان مرکزی نهاوند می باشد.

وی  ادامه داد:  افتتاح این آبنمای موزیکال و ساماندهی میدان مرکزی نهاوند با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان در زمینی به مساحت نزدیک به ۵هزار متر مربع  انجام شد.

فرماندار نهاوند خاطر نشان کرد:  در سفر سال گذشته استاندار  به شهرستان  نهاوند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساماندهی این میدان اختصاص داد.

وی اظهار داشت:  پیام این افتتاح  نگاه ویژه ای مسئولان استانی  به شهرستان نهاوند است که   نشان از  تعامل بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و سایر مسوولین شهرستان می باشد.

ناصری افزود:۱۷۲  هکتار ‌بافت فرسوده نیز داریم که باید با همین نگرش مثبت و تعامل محور آنرا به یک فرصت برای داشتن یک شهر زیبا و درخور همشهریان عزیز مبدل کرد.

ناصری بیان کرد: یادمان گروه انقلابی ابوذر نهاوند نیزبا اعتباربیش از ۴۰۰میلیون تومان در نهاوند به زودی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما