تازه های سایت

کد مطلب: 35897
19. مرداد 1397 - 15:01
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل شهروندان نهاوندی و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با پایگاه خبری گرو، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با تلاش شبانه‌روزی عوامل انتظامی با شدت و جدیت در حال اجرا است و نتایج خوبی به همراه داشته است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و در پی وقوع یک فقره سرقت منزل دریکی از محلات شهرستان بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی  متهم شناسایی و دستگیر که در بازجویی‌ها و تحقیقات به سرقت منزل اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: همچنین 3 نفر خریدار اموال مسروقه نیز باراهنمایی وی دستگیر و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند

ساکی در ادامه به دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این طرح همچنین مأموران پلیس موفق به کشف ۵ فقره سرقت و بیش از ۳ هزار عدد داروهای غیرمجاز شدند.

 وی بیان داشت: در این عملیات‌ها ۲ نفر سارق توسط پلیس دستگیر شدند که در بازجویی‌ها و تحقیقات پلیسی به یک فقره سرقت اماکن خصوصی و ۴ فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: همچنین در اجرای این طرح ۳ هزار و ۸۵۰ عدد قرص غیرمجاز، مقادیری اقلام ضد فرهنگی و مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و در این خصوص ۴ نفر را دستگیر شدند.

وی گفت: در این مأموریت‌ها همچنین تعداد ۷۲۰ ثوب البسه قاچاق از یک دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان از همشهریان درخواست کرد: برای حفظ و نگهداری اموال خود و حفاظت از منازل و نکات ایمنی را رعایت کنند و هشدارهای پلیسی را مدنظر داشته باشند و موارد مشکوک را به پلیس 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما