تازه های سایت

کد مطلب: 35890
17. مرداد 1397 - 8:52
فرمانده سپاه نهاوند گفت: خبرنگاران نهاوند در همه حوزه های کاری خوب ورود کرده اند و باید تلاش خود را در حوزه ایثار و شهادت و مطالبه گری مشکلات مردم از مسئولان بیشتر کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران بسیجی و جلسه هماهنگی نخستین یادواره دو شهید رسانه نهاوند اظهار داشت: خبرنگاران بسیجی نهاوند خارج از جناح بازی های سیاسی و با تفکرات مختلف و روحیه ای بسیجی عملکرد مطلوبی در شهرستان داشته اند و در کنار مردم و مسئولان به دنبال مطالبه گری حق آنها هستند و این تلاش ها نشان می دهد با روحیه بسیجی و با کمترین هزینه ها می توان به جنگ مشکلات رفت.
وی افزود: شما خبرنگار عزیز و بسیجی باید روحیه مطالبه گری نقد و انتقاد پذیری منصفانه را به دور از تضعیف ارکان نظام در بین مردم به صورت یک فرهنگ‌ترویج دهید.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: خوشبختانه شهرستان نهاوند دارای خبرنگارانی دلسوز متعهد جسور و نترس با روحیه بسیجی است که باید تلاش خود را در حوزه دفاع مقدس ایثار و شهادت بیشتر کنند و جواب هجمه و شبهات دشمنان را با ارسال خبر و گزارشهای مثبت در فضای رسانه ای خود داد.
کریمی گفت: شهرستان نهاوند بعد از استان همدان دارای دو شهید رسانه ای و خبرنگار به نام های الله مراد نادری و رضا سوری می باشد که روز پنجشنبه ۱۸مرداد نخستین یادواره این شهدا در روستای و همان می باشد.
وی خاطر نشان کرد: موضوع مطالبه‌گری مردم از مسئولان باید توسط رسانه ها پیگیری شود و مسئولان هم از طریق رسانه ها پاسخگوی مردم باشند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت:نقش رسانه ها در امیدوار کردن مردم و مطالبه گری از مسئولان بسیار مهم و اثر گذار است همچنین در فراخوان های ضد انقلاب و شورش این رسانه ها و فضای مجازی بود که امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد.

وی گفت: در چهارمین دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای پر افتخار انقلاب اسلامی برای مردم و جوانان در رسانه ها گفته شود به همین منظور تاکنون دو فیلم مستند به نام های کربلایی میرحیدر و پرواز در غربت العماره با همکاری بسیج رسانه نهاوند برای پخش از صداوسیما تهیه و تولید شده است.

کریمی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب افزود: بیان دستاوردهای ۴۰ ساله و مقایسه خدمات به مردم و تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و مقام‌معظم رهبری می تواند از مهترین فعالیت های رسانه ها باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما