تازه های سایت

کد مطلب: 35816
2. تير 1397 - 2:50
فرمانده سپاه نهاوند گفت: ترویج بیانات مقام معظم رهبری در حلقات صالحین لازم است و تبدیل این بیانات به گفتمان و مطرح کردن آن در بین همه اقشار باید در دستور کار تمام فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه در مراسم افتتاحیه طرح «جوانه‌های صالحین» حوزه حضرت خدیجه (س) این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی که کشور در حال حاضر دچار آن‌ شده است و همچنین مسائل مرتبط با برجام و پسابرجام باید گفت که ایران در حساس‌ترین برهه تاریخی خود قرار گرفته است.

وی افزود: از چند سال قبل تاکنون، دشمنان نظام با بهانه کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران، تحریم‌های شدیدتری علیه ما اعمال کرده‌اند و از همان زمان مقام معظم رهبری واژه جدیدی به نام «اقتصاد مقاومتی» را در تمام سخنان خود به کار برده‌اند و همواره به آن تاکید دارند.

کریمی با اشاره به تعریف مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که بتواند سفت و محکم در مقابل تحریم‌ها، ظلم‌ها، ستم‌ها و تورم‌ها بایستد در عین حال که هر روز شاهد رشد، نمو و تکامل آن اقتصاد باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به الزامات اقتصاد مقاومتی بیان داشت: یکی از این الزامات واگذاری کار به خود مردم برابر با اصل ۴۴ قانون اساسی است و از دیگر الزامات کاهش وابستگی به نفت است.

وی ترویج بیانات مقام معظم رهبری در حلقه‌های طرح صالحین را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: تبدیل بیانات مقام معظم رهبری به گفتمان و مطرح کردن آن در بین همه اقشار و به خصوص در حلقه‌های صالحین، باید در دستور کار تمام فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان قرار گیرد.

سرهنگ کریمی افزود: عملکرد ضعیف برخی از مسئولین باعث به وجود آمدن یک بی‌اعتمادی در سطح جامعه نسبت به نظام شده که با خدمات‌رسانی به قشر ضعیف جامعه قابل جبران است.

وی یکی از اهداف راه‌اندازی و کیفی‌سازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج را جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و پایگاه‌ها دانست و عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف حلقه‌های صالحین افزایش آگاهی و بصیرت در بین جوانان و نوجوانان و همچنین کادرسازی برای نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مهم‌ترین هدف طرح «جوانه‌های صالحین» را جذب نیرو‌های جدید خواند و افزود: ایجاد شور و نشاط معنوی در بین جوانان و نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت آن‌ها و در نهایت تحکم حلقات صالحین از دیگر اهداف طرح جوانه‌های صالحین است.

وی در پایان مهم‌ترین وظیفه مجریان طرح را فضاسازی مناسب در فضای حقیقی و مجازی دانست و به‌کارگیری مربیان مجرب را لازمه موفقیت طرح خواند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما