تازه های سایت

کد مطلب: 35771
27. ارديبهشت 1397 - 1:30
فرماندار نهاوند گفت: عمليات بيت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر افتخار يک قشر و طايفه خاص نيست بلکه افتخاری بزرگ برای همه ملت ايران است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه ما مديون امام راحل و شهدا هستيم اظهار داشت: عمليات بيت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر افتخار يک قشر و طايفه خاص نيست بلکه افتخاری بزرگ برای همه ملت ايران است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز کسی نیست که قدردان این افتخار عظیم نباشد افزود: در طول دوران دفاع مقدس فرزندان ايران با دست خالی در مقابل دشمنان ايستادند و امروز این وظیفه ماست تا امانت دار این منزلت و افتخار باشیم.

ناصری با تاکید بر اینکه نيروی ايمان و توکل بر خداوند متعال عامل پیروزی رزمندگان ما در طول هشت سال حماسه و ایثار بود تصریح کرد: امروز بايد همه ما با امکانات موجود ادامه دهنده راه و سیره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بوده و تنها به فکر خدمت به مردم باشيم و از پروردگار می‌خواهیم که توفیق این مهم را به ما بدهد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه بايد همه شرايط را فراهم کرده تا بتوانيم گره‌ای از کار اين مردم باز کنيم یادآور شد: همه ادارات و ارگان‌ها موظف هستند تا در حيطه کار خود پای کار بيايند تا مراسم‌ها و برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر هرچه باشکوه‌تر در سطح شهرستان نهاوند برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما